Pages

lundi 11 novembre 2013

Pizza Rolls / Küçük Rulo Pizza

Fransiz sitesinden aldigim bu teknigi sizinle paylasiyorum. Degisik ve pratik bir tarif. Pizzalarinizi birde böyle deneyin =) Artik harci size kalmis.





Hamur Malzemeleri:

500g un
1 çorba kasigi toz maya
2 çorba kasigi zeytin yagi
Ilik su
Tuz

Iç harci:

Sucuk, mantar, kasar peyniri

Salça sosu ben hazir sivi konserve sosu kullandim (feslegenli domates sosu) 

Hazirlanisi:


Mayayi ilik su ile islatin. Kalan malzemeleri alip suyu yavasca ekleyin.
Hamur kulak memesi yumusakliginda olmasi lazim.
Hamurun üstünü örtüp yarim saat dinlendirin.

Sucuklari veya ne malzeme kullanacaksaniz, küçük kesin. 
Hamuru isterseniz ikiye isterseniz 4 de bölün.

Zemininizi iyice unlayip bir bezeyi alip mümkün oldugunca dik dörtken açmaya çalisin.
Hamurunuz ne çok ince nede çok kalin olmasi lazim. Yaklasik 1 cm kalinliginda olmasi lazim.
Üzerine ilk önce salça sosunu sürün.
Ondan sonra istediginiz harci serpin.
Ben sucuk ile mantar ve kasar peynir koydum.

Bir ucundan baslayip rulo yapmaya baslayin. Benim beze büyük oldugu için ikiye böldüm ama kalin rulolar isterseniz kesmezsiniz.
Ruloyu yaptiktan sonra iki parmak kalinliginda dilimler kesin.
Yagli kagit serilmis tepsiye rulolari üst tarafi gelecek sekilde az aralikli dizin.
Yarim saattan fazla kabarmasini bekleyin.

Önceden isitilmis 180 derecelik firinda üzerleri kizarasiya kadar pisirin.
Pisen pizzazalari bir bezin içinde bekletin .
10-15 dakika sonra servis edebilirsiniz.

Afiyet Olsun ^^



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire